i'm staring down myself

sov/slöade i sängen i nåra timmar innan jag pallrade mig till ponnyn, tog en aaaaaaaaaslång ridtur.pigg som en apa va han,men ändå världens underbaraste och lyssnade bra som bara han kan<3 sen hem och sitta här, men orkar varken ladda in bilder eller berätta om dagarna. gör det imorgon istället. har kollat idol nu, & ska ta ett långt välbehövt bad efter det. sen ska jag sova i min mysiga säng, älskar't. ska till skolan imorrn och fixa allt från idag, kommer va sjukt trött men måste gå upp vid sju ändå.. men ääääääh, nu ska jag gå härifrån. godnatt på er:*

dagens text:
they're tryin' to come back, all my senses push
untie the weight bags, i never thought I could...
steady feet, don't fail me now
gonna run till you can't walk
but something pulls my focus out
and i'm standing down
i think i'm moving but i go nowhere
yeah i know that everyone gets scared
but i've become what i can't be,
den här passar väldans bra på läget just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0