13 december

Jag tror att jag har glömt bort min gamle, käre vän bloggen den senaste tiden. Samtidigt som jag vill dela med mig av den här älskade månaden, så glömmer jag bort att skriva. Tiden går till annat osv. Men älskad är verkligen ett ord att förklara den här månaden. Full av bra dagar, och även de dåliga har styrts upp till bra med hjälp av stallet och andra saker.

Så vad har hänt än så länge i december månad? Jag och Robyn har varit på Rönnbyskolan för luciafirande. Ruggit mysigt. Sen har vi haft vår lucia också, sista igår eftermiddag. Det gick bra, och va sorgligt i fredags när vi körde inför hela högstadiet. Speciellt inför alla nior. Då kan jag ju säga att det va fler som grät än de som inte gjorde det. Även fast jag vill bort snabbt ifrån skolan så kommer jag sakna den. Eller ja, inte den utan dom.

Min gårdagskväll var också ett plus. Hade inte tänkt och göra någonting utan bara sitta hemma. Men sen kom först Marcus och Johan hit och hälsade på vid tio. Milton blev överlycklig eftersom det blev mycket bus med honom haha! Gick ut och mötte en Niklas vid elva-tolv och gick in till mig igen. Snorhalt och kallt ute, man kunde bara gliiiiiiiiida på vägen hahaha. Pratade och busade med Mille här ända till klockan ett för då höll alla på att somna. Rolig kväll som bjöds på mycket skratt och prat. Tack för att ni övertalade mig pojkar haha^^

Idag hade jag och Loppsiloppan bestämt oss för att julpynta i stallet så det gjorde vi vid lunchtid! Blev jättejättejättemysigt verkligen. Sen kom Sofia också och gav oss sällis:) Blev rätt mycket asgarv som vanligt såklart, bästa tjejerna♥

Ny skolvecka imorgon, och den sista inför jullovet. På torsdag slutar vi och det firas såklart med pepparkakor och julmust hemma hos Robyn. Hihi. Annars har vi tema/lekvecka så går kortare dagar, har för mig det i alla fall. Måste in till stan imorgon och köpa lite saker till torsdag. Ifall jag inte hittar nånting hemma hos syster såklart.

Vill bara avsluta med att säga hur bra Robyn och Bella är. Ibland funderar jag på om jag ska skrika ut allting. Förstår de  andra kanske bättre då. Därför är det så skönt att dom två vet allting, för då behöver inte resten veta. Puss på er, jag är glad att jag alltid har er :-)
(några fler namn nämner jag inte, men jag vet att jag har er också. ni är inte glömda hihi)


Kommentarer
Postat av: bella

DU är bäst<3

2009-12-14 @ 18:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0