18 december

Nu har jag jullov. Egentligen från och med igår klockan 16, men det känns mer som lov nu. Julavslutningen gick rätt bra, knasigt nog. Jag och Amanda hade ju blivit tillfrågade ifall vi ville vara programledare för hela showen, och klart vi sa ja. Lite läskigt va det att stå och fjanta runt för ungefär 200 personer, men allting släppte efter tag. Hade lärarna frågat för ungefär ett år sen hade det blivit ett tvärnej från min sida, men är det inte konstigt hur mycket mer man vågar när man lärt sig att lita mer på sig själv än på andra. De andra kommer springa bort många gånger under livet, men man kan inte springa ifrån sig själv. Att lita mer på sig själv än på andra gör en starkare.

Efter julavslutningen i skolan gick vi som vanligt hem till Robyn och åt pepparkakor och drack julmust. Blivit som en tradition nu, som förhoppningsvis håller i sig även nästa år när vi då går på gymnasiet. En bra kväll som innehöll både bus, chill framför tvn och prat med Robyn, Bella, Amanda, Albin, Marcus, Johan, Basse och Daniel :-) Tror inte jag glömt någon nu..

Måste springa ut med Mille en bit nu innan vi åker till stallet. Ska rida Sessan idag!! Hihi. Berättar sen om dagens roligheter samt laddar upp bilder. So long! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0