20 december

Mysig dag. En riktigt julig dag, fjärde advent och allting. Började med att åka till stallet klockan 9 imorse. Oftast är det ingen fara för mig att gå upp tidigt när det gäller att åka till stallet. Jag längtar dit i alla fall varje dag, och tidiga morgonar är oftast mysigast.

Hade Sessan idag igen, happyface dårå. Sofia kom också dit tidigt så vi busade en massa i snön. Sessan tyckte att det va SÅÅÅÅÅÅÅÅ kul!!!!! Världens sötaste va/är hon. Hade huvudet så högt som det bara gick och trippade fram. Fortfarande är det liiite smått konstigt det här med snö tycker hon, men bara andra vintern hon är i Sverige ju. Men åhjävlar ja va hon busade på! De blev glädjeskutt, rejs och asgarv. Bra början på en bra dag helt enkelt. Sessan och jag är väldigt lika, finns många personer som har en speciell häst som de är lik. Glen är lik Frida, min syster är lik Patchanga osv. Sessan är klumpig (i alla fall över snöhögar hahaha), har överskottsenergi så det bara skriker om det, är fjollig när det är mörkt och blir tjurig när hon inte får som hon vill. Ja ni ser likheterna.. ;) Som ni kanske märker har jag totalförälskat mig i hästen. Hon är helt underbar, sötan :-)

Dagen fortsatte i Wadköping på julmarknad med mams, paps och syster. Mysigt med all snö! Jag gillar snö. Jag älskar snö. Snö är bra. Sen gick vi till Lindas lägenhet och fikade med henne och min käre broder.

Imorgon väntas julklappshandel med mamma. Ska köpa sakerna jag och K hittade i fredags, förhoppningsvis köpa någonting till syster och sen köpa en del till Sofias julklapp. Som jag förövrigt kom på idag! Vi har sagt att vi inte ska köpa någonting stort eller dyrt, men det är personligt och passar henne. Världens bästa Sofia hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0