29 december

Idag har jag lekt med Fanny Engström (varför säger jag alltid hennes efternamn också?! fast de låter ju ganska bra, jag gilllar hennes efternamn. vill nog också heta engström..) i hela TIO timmar! Hihihihi.

Började med att hon hämtade mig här i lilla hålan skultuna imorse. Så åkte vi först hem till Pelle P och hälsade på. Älskar hans lägenhet osv.  En rolig prick är han! Lille Pelle med P. Sen vidare till Stinas nya, inte så nytt längre egentligen, stall mitt ute i ingenstans. Pussade på sötan. Sen byta om och till Hälla, där slösade Fannsan pengar på allt möjligt. LILA termobyxor till exempel, dom va jätttttttttttttefina!! Sen.... åt vi glass till lunch på donken och åkte ner till stan och åkte i ett parkeringshus HIHIHI:D det blev lite kaos där ett tag eftersom vi inte riktigt fattade hur vi skulle göra, men efter några telefonsamtal till smarta föräldrar löste de sig ;-) haha asgarv.

Hittade ännu mer smycken, skor och nånting. Hela ÅTTA kronor betalde vi för parkeringen också, shit! Mot Hamre och Wurfsi. Hon visade mig allting eftersom hon åker till sälen imorgonbitti och kommer hem på lördag. Så ska ta hand och rida henne tre av fyra dagr, så får hennes mamma fixa på fredag. Sen skulle jag ju provrida'na idag också! Det va ju lite småläskigt må jag säga. Men det gick faktiskt ganska bra, hon var väldigt svår eftersom hon snabbt blev trött och då springig. På slutet, när Fanny hjälpt en del, så blev hon super mysig och jobbade på bra :-) Supersöt är hon! Så det här blir nog bra, kommer lära mig så himla mycket på att rida olika hästar. Kommer med fler rapporteringar imorgon, då ska vi dit allihopa tror jag. Mamma och Milton ville följa med på en liten promenad, och pappa ville filma hihi :-)

Sen åkte vi sist till Stina igen en snabbis, sen Rönnby och äta och packa. Sen allra sist till stallet och fixa allt + fodra. Jaaaag vill också ha körkort och bil!! Tack för dagen Fannsopannso. Du är bra rolig du.

Tänkte skriva en sammanfattning på det här året som snart har nått sitt slut, blir ju ett av de sista inläggen i den här bloggen också eftersom jag byter efter nyår. Designen kommer vara densamma på den nya dom första dagarna, för jag har inte haft tid att fixa nån fin. Byter man så ska den bli bra, annars onödigt :) Men om jag skriver den ikväll eller imorgon det visar sig, antagligen imorgon. Då har jag två stall, så ska vi storhandla inför nyår och STOOOOORstäda rummet. Men jag hinner nog innan jag somnar imorgon!

 '
Lite söt är hon va?
(Ignorera bara att min jacka blåser upp sig och gör mig tjock hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0