30 december

Wurfan va jäääääääääätttttefin idag!! Pappa va med och filmade ju, och har klippt ihop en massa delar. Men lyckades inte riktigt få upp dom här och på youtube för datorn dampade så blev arg och stängde av den hihi. Hinner jag imorgon så fixar jag det då. I alla fall, det gick mycket bättre än igår. Va ensam i hela, stora ridhuset så hade precis all plats som jag behövde. Hon va jättesöt och inte alls lika springig som igår, vilket gjorde det mesta lättare. Så imorgon förtjänar hon en lugn joggning i snön så fixar Fannsans mamma henne på fredag. Sen rider jag igen på lördag!

Ingen handling idag utan det blir imorgon istället, får stressa i båda stallen. Städar det sista imorgon också, och slänger bara in kläderna i garderoben nu haha.

Duscha måste jag hinna göra också.. Imorgon ska jag upp nio och åka absolut senast tio!! Är jag inte hemma två kommer jag gå under jorden typ.

Sammanfattningen av året blev precis färdig, men slänger upp den imorgon det sista jag gör. Sen är det hejdå prickigaskor och HELLO annawittur! Det blir bra det här.

PUSS OCH GODENNATTEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0