23 november

Imorgon är det bara en månad kvar till julafton, kan inte fatta det. Men med en del julkänslor och en musiklista full av minneslåtar sitter jag och kollar tillbaka på bilder från förra året. Och då hittade jag dom här, snart tagna för ett helt år sen, några av mina favoritbilder som jag har tagit. Bara för att det var så pass kul att ta dom och för att vi fick så fint beröm för våran idé sen. Här har ni, bilder om vissa sorters kärlek mellan människor:




Lite halvtaskig kvalitée på just dom här, men har kopierat direkt från bilddagboken för dom andra ligger på ickebärbara datorn. Nu, till sist, min favorit genom tiderna:

Budskapet är fint. Sorgligt. Tydligt. Normalt. Svartvita bilder gillar jag skarpt alltså.


Kommentarer
Postat av: amanda

åh! :')

2009-11-24 @ 17:40:44
URL: http://gulaconverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0