26 november



Vi var ute på Gockstagrusvägen i nästan 1 och en halvtimme idag! Jättemysigt och jag tycker Robyn skötte sig utmärkt, även fast hon är lite osäker och ovan. Men kommer väl kanske behöva ha mer hjälp och då är det ju alldeles perfekt om hon hjälper mig och då får ju hon träna samtidigt :) Sessan skötte sig också bra! Märks att hon inte är någon skogsmulle haha. Hon reagerade på ALLA ljud, även de minimala. Sötan. De blev lite bus, och hon testade mig en hel del också haha ;D

Imorgon hade jag tänkt att skritta ut ganska långt och sen jogga igenom henne lite i paddocken. Ni anar inte hur roligt det är att kunna planera sin ridning och träning igen, jag älskar det! På lördag blir det dressyrpass i paddocken på morgonen. Så då får vi säga hej träningsvärk på söndag då! :)

Nu ska jag plugga lite matte, ska till John Bauer på studiebesök ikväll också. Sist förbi stallet och fodra kvällis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0