27 november

Matteprovet gick bra tror jag. Och istället för spanska hade vi håltimme, gilla gilla. Till stallet direkt och jag börjar redan komma in i det här med att ha två hästar, tar inte så mycket lägre tid faktiskt, om man är smart^^

Sessobesso fick som sagt bli lite lätt arbetad i paddocken idag, och fyyytusan va bra det gick! Vi trivs ganska bra med varandra nu:) Imorgon har vi då morgonfodring och då kommer både syster & mamma med så då blir det nog lite bilder på oss i paddocken hi-hi. Regnar det dör jag.

Sen blir det fotbollsmys med filtar och bra personer på Swedbank vid tre-fyra. Det gillar vi också!

Har förresten nyss ätit toast. Jag gillar mat när det är gott och jag inte behöver laga det




Kommentarer
Postat av: FiaForsström

Jag saknar dig som satan Anna! :(

2009-11-29 @ 00:13:59
URL: http://fiaahaokej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0