30 november

Imorgon är det 1 december, åh va jag är glad! ♥ Haft världens juligaste dag, och det började redan igår. Klockan är mycket så drar bara igenom Stockholm Horse Show lite snabbt med ett ord; underbart. Jag kunde inte sluta le från första minuterna som vi satt där. Köpte dock ovanligt lite!! Bara ett par röda ridbyxor, strumpor och som vanligt en planeringsbok för hela året. Hittade en massa fint men väntar och ser hur hästsituationen är om någon månad :)

Idag har jag och mamma råkat ut för ett riktigt julmust-drama! Fick världens sug efter julmust efter Loppan och jag hade pratat en massa jul i stallet. Så tvingade ut mamma och Milton i spöregnet och gick iväg till ica för att köpa JULMUST! Glad Anna. Visade sig dock när mamma va på ica att hon hade glömt pengarna, MEN JA?!?!!! Då vart jag arg och kunde inte sluta prata om julmust. Det va verkligen som på dom här Coca Cola-reklamerna där han killen ser Colaflaskor framför sig. PRECIS SÅ VA DET!! Blev som besatt. I alla fall, när vi kom hem sprang jag direkt upp och duschade. När jag kom ner hade dom åkt till ica, fem minuter innan dom stängde, och köpt julmust, pepperkakor och lussebullar åt mig. Är dom inte världens sötaste?♥

Haha, jaa... Kul för er att veta min julmustpanik liksom. Men imorgon är det 1/12 och jag bryr mig inte, imorgon är det en dag närmare jul och jag längtar!

 P.s. plugget har gått bra idag. Hemkunskap - check! Fysik - bara en sak kvar. Kemi - ehehe.. Inte ens börjat med fördjupningen. Äsch, har på mig tills fredag. Juste, Matte - prov onsdag b-del. Yey!! Nej.. D.s. :)


Kommentarer
Postat av: syrran

hahaah!! vet du? jag ska köpa julmat idag som jag ska äta ikväll. rödbetssallad osv :D:D

2009-12-01 @ 12:53:42
URL: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0